اخبار داخلی, مصاحبه
شماره: 3799
1392/07/22 - 11:18
ارائه درمان های نوین جراحی ارتوپدی از اهداف برپایی این همایش است

دکتر حمیدرضا اصلانی گفت: در بیست و یکمین کنگره سالیانه انجمن جراحان ارتوپدی،موضوعات به روز این حوزه در هشت پانل تخصصی مورد بررسی قرار خواهند گرفت و درمان های نوین جراحی ارتوپدی محققان ایرانی به مخاطبان ارایه می شود.

دبیر بیست و یکمین کنگره سالیانه انجمن جراحان ارتوپدی در این باره به خبرنگار "بنیان" گفت: در این همایش علاوه بر محققان و متخصصان کشورمان، 15 سخنران از 9 کشور دنیا از جمله  آمریکا، انگلیس، فرانسه، امارات، هند، ترکیه، اتریش، آلمان و استرالیا حضور دارند که به تبادل اطلاعات و آخرین یافته های علم ارتوپدی می پردازند.
 
وی اظهار داشت:مهمترین هدف از برگزاری این همایش، ارائه درمان های نوین بیماری های ارتوپدی است که در نخستین روز در شش بخش فوق تخصصی جراحی لگن و مفصل ران ، آرتروسکوپی و آسیب های ورزشی، جراحی زانو، جراحی دست، جراحی شانه و آرنج، جراحی ستون فقرات و ارتوپدی اطفال ارائه می شوند.
 
دبیر بیست و یکمین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی همچنین از برگزاری مجمع عمومی و انتخاب اعضای هییت مدیره جدید انجمن در خلال روزهای برگزاری کنگره خبر داد و تصریح کرد: در این همایش شش سمپوزیوم با موضوعاتی نظیر ساییدگی مفصل ران، پا و مچ پا، شانه، شکستگی های دست و شکستگی های لگن نیز برگزار خواهد شد.
 
او اضافه کرد: در بیست و یکمین همایش جراحان ارتوپدی،کارگاههای آموزشی ، تخصصی و تکمیلی بین ساعات 12 تا 14 برای استفاده بیشتر شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.
 
بیست و یکمین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی به همت انجمن علمی جراحان ارتوپدی ایران صبح امروز( 22 مهر ماه) در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران آغاز به کار کرد و تا جمعه 26 مهر ماه ادامه دارد.
پایان مطلب/
©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved